200% trust on ALLAH!

200% trust on ALLAH!

Monday 5 March 2012

4 Giveaway Souvenir from Brunei!!!!!

Salam 1 Malaysia!

Alhamdulillah....

Last Friday and Saturday me, my ADAMAYA, my beloved Abah and his wife, Nenek Mas and Aunty Sarah have been safely arrived in Brunei. This is my second time to Brunei in my life. 1st time, after my engagement in year 2007. Same Brunei.... so peace... no war... same charming Sis Amal Hope and adorable Halimatul HM. Thank You very much for your guys hospitality and generousity. May Allah grant both of you and the whole of your family with His Barakah, larger Rezeki and good health now and forever...aminnn....

Okay ----> kembali ke dunia realiti :-) ------> my 2nd GA Activity!!!

(Direct copy - paste from my 1st GA Activity)

Pertama, dengan tiada paksaan, jadilah follower rozailin-rahman.blogspot.com! Dengan menjadi pengikut blog saya, anda layak untuk mendapatkan souvenir-souvenir menarik dari negara-negara yang telah dan akan saya jelajahi.

Kedua, untuk menjadi pemilik souvenir, hanya perlu meninggalkan komen yang menarik, tertarik dan d'bomb! pada entri yang bertajuk GA Souvenir from ............ Pemenang akan dipilih mengikut kreativiti dan komen yang memberangsangkan (keputusan owner blog adalah muktamad - kalau anda tidak berjaya kali ini, cuba lagi dan lagi dan lagi.... NEVER GIVE UP!).

Tarikh tutup penyertaan untuk 2nd GA Activity ialah pada 19 Mac 2012 (Isnin). Selamat meng'komen'!

1) As per mention, it is a luggage card - can write your name, address, phone number at the back and clip at your bag... so sweet..

2) A colourful mug for your collection 3) A 'giant' ball pen - unique loh ;-)

4) A must Giveaway is the Fridge Magnet
Footnote : Just bought Fridge Magnet from photomagnet. Copy n paste http://www.ilovediscounts.my/invitation/?i=rozailin  to know details. Enjoice ;-)

2 comments:

  1. Direct copy paste comment from sister Intanmaria Ahmad (source - my FB):

    Dari JB hendak ke Brunei nan kaya ini,
    Harus menaiki penerbangan ke Miri yang ceria,
    Sungguh 'jeles' dengan mama Olin yang kaya ini,
    Terlalu murah rezekinya untuk berjalan-jalan ceria.

    Setelah penat berjalan-jalan dengan cerianya,
    Balik berehat di hotel yang indahnya,
    Diharap mama olin sentiasa dimurahkan rezekinya,
    Agar kita semua dapat menumpang kenangan indahnya.

    ReplyDelete
  2. Saya nak fridge magnet ni sbb saya mmg gemar kumpulkannya.. eventho saya taktau biler saya akan pegi negara2 tu tapi at least saya ade fridge magnet oversea.. plus, peti sejuk saya pon suka ngan magnet yg colourful bagai kat badan dia.. hehehe~

    ReplyDelete